- 19 april 2023
6 redenen die je zullen overtuigen programmatic advertising te testen
Waarom jij zou moeten nadenken over programmatic advertising als deel van je vastgoedmarketingmix. Maar eerst, wat is programmatic advertising?
- 29 maart 2023
Waarom moet je met jouw project inzetten op energiezuinigheid?
Het bouwen van energiezuinige woningen en appartementen heeft vele voordelen, niet alleen voor het milieu, maar ook voor de portemonnee van de toekomstige bewoners. Hieronder vind je enkele belangrijke redenen waarom jij meer zouden moeten inzetten op energiezuinige woningen:
- 1 maart 2023
Hoe kan jij je voordeel doen met ChatGPT in de vastgoedsector?
ChatGPT is een geavanceerd taalmodel ontwikkeld door OpenAI, dat in staat is om menselijke taal te begrijpen en te produceren. Maar hoe haal jij er voordeel uit binnen de vastgoedsector?
- 25 augustus 2022
10 manieren om de brug te slaan tussen marketing en verkoop
We vertellen hier geen geheim dat al te vaak sales en marketing twee werelden zijn die weinig met elkaar overleggen. Veel te weinig. Kort door de bocht zorgen de marketeers voor de leads en moeten de verkopers de bal binnen koppen. Marketing verbetert sales door klanten attent te maken op het product en de voordelen, terwijl sales net zeer waardevolle data kan genereren die een meer gefocuste marketing moet toelaten.
- 15 juni 2021
Evaluatie digitale sales tool Prompto
Tijdens de afgelopen periode hebben we ons allemaal afgevraagd of het nieuwbouw verkoopproces anders, beter én digitaler kan verlopen. Uiteraard hebben we diverse oplossingen geëvalueerd, al meerdere jaren zijn we er mee bezig. Vanuit die ervaring hebben we zelf ook enkele tools weerhouden om mee verder te werken en toe te passen.
- 14 juni 2021
Duurzaam ontwikkelen, kan dat?
Wanneer we spreken over duurzaam denkt iedereen, vaak gemakkelijkheidshalve, aan groen. Mis. Of toch deels mis. Andere factoren spelen een grotere rol en dan is vaak de vraag: valt daar wel mee te verdienen?
- 26 mei 2021
Post-corona enquête bij ontwikkelaars
Dat de economie de positieve vibes van heropleving voelt, creëert ongetwijfeld een zucht van verlichting. Toch zijn er veel vragen die gevoed worden door de uiteenlopende ervaringen van het voorbije jaar.
- 13 mei 2021
Digitaal verhalen vertellen
Online lead generation is de normaalste zaak van de wereld geworden, maar de klassieke recepten lijken vaak opgesoupeerd. We kunnen het weten, want we waren één van de eersten die via social media nieuwbouwprojecten adverteerden. De rest volgde.
- 10 mei 2021
Het spook van de stijgende rente
Lage rentes vinden we tegenwoordig heel normaal, net zoals jongeren het maar logisch vinden dat er overal wifi is. Niks is echter minder waar. We kennen allemaal nog de huizenhoge intresten uit de jaren 70. Ons moeder spreekt er nog over. Ook na de recente bankencrisis was dit ons deel geweest, had Europa en de Centrale Bank niet ingegrepen. Mercikes.
- 12 december 2020
'Humanizing' uw projectmerk om beter te verleiden
Dit coronajaar bewees onze aloude visie des te meer. Niet dat we die steeds kunnen doordrukken, jammer genoeg, maar we weten dat je daarin echt het verschil kan maken. Het kader is door dat vies beestje misschien wat gewijzigd, maar de essentie blijft: kopers verwachten, onbewust, om verleid te worden. Terecht.
- 12 oktober 2020
Continuïteit levert extra op voor uw project
Marketingcontinuïteit levert gemiddeld 10% ROI op! Een nieuwbouwproject duurt geen zes maanden, maar vaak twee à drie jaar of meer.