Nieuwbouwverkopers

Blogberichten

  • 15 juni 2021

Evaluatie digitale sales tool Prompto


Tijdens de afgelopen periode hebben we ons allemaal afgevraagd of het nieuwbouw verkoopproces anders, beter én digitaler kan verlopen. Uiteraard hebben we diverse oplossingen geëvalueerd, al meerdere jaren zijn we er mee bezig. Vanuit die ervaring hebben we zelf ook enkele tools weerhouden om mee verder te werken en toe te passen.

  • 14 juni 2021

Duurzaam ontwikkelen, kan dat?


Wanneer we spreken over duurzaam denkt iedereen, vaak gemakkelijkheidshalve, aan groen. Mis. Of toch deels mis. Andere factoren spelen een grotere rol en dan is vaak de vraag: valt daar wel mee te verdienen?

  • 26 mei 2021

Post-corona enquête bij ontwikkelaars


Dat de economie de positieve vibes van heropleving voelt, creëert ongetwijfeld een zucht van verlichting. Toch zijn er veel vragen die gevoed worden door de uiteenlopende ervaringen van het voorbije jaar.

  • 13 mei 2021

Digitaal verhalen vertellen


Online lead generation is de normaalste zaak van de wereld geworden, maar de klassieke recepten lijken vaak opgesoupeerd. We kunnen het weten, want we waren één van de eersten die via social media nieuwbouwprojecten adverteerden. De rest volgde.

  • 10 mei 2021

Het spook van de stijgende rente


Lage rentes vinden we tegenwoordig heel normaal, net zoals jongeren het maar logisch vinden dat er overal wifi is. Niks is echter minder waar. We kennen allemaal nog de huizenhoge intresten uit de jaren 70. Ons moeder spreekt er nog over. Ook na de recente bankencrisis was dit ons deel geweest, had Europa en de Centrale Bank niet ingegrepen. Mercikes.

  • 12 december 2020

'Humanizing' uw projectmerk om beter te verleiden


Dit coronajaar bewees onze aloude visie des te meer. Niet dat we die steeds kunnen doordrukken, jammer genoeg, maar we weten dat je daarin echt het verschil kan maken. Het kader is door dat vies beestje misschien wat gewijzigd, maar de essentie blijft: kopers verwachten, onbewust, om verleid te worden. Terecht.

  • 12 oktober 2020

Continuïteit levert extra op voor uw project


Marketingcontinuïteit levert gemiddeld 10% ROI op! Een nieuwbouwproject duurt geen zes maanden, maar vaak twee à drie jaar of meer.